De Ouderen Vereniging Rozenburg is er ook voor u.

Dagtochten en vakanties 2024

De dagtochten en (korte) vakanties worden georganiseerd samen met de Ouderen activiteitenvereniging uit Spijkenisse. Extra informatie wordt gedeeld in het kwartaalboekje en de nieuwsbrieven.

Voorjaarsvakantie naar Hotel De Oringe Marke in Odoorn,

Drenthe van maandag 10 juni tot 15 juni 2024.

Dag 1:

Vertrek naar Odoorn. De tijden worden nog bekend gemaakt. Onderweg stoppen we in Soest voor een pannenkoekenlunch, daarna rijden we naar Odoorn.

Dag 2:

’s Morgens gaan we naar het museumdorp Orvelte, dan naar boerderij de Ar voor de lunch. ‘s Middags bezoeken we het Museum voor Papier en Kunst, we gaan ook zelf aan de slag met schaar en papier.

Dag 3:

Vandaag gaan we naar Bourtange, gidsen in klederdracht vertellen ons over de geschiedenis, na de lunch heeft u vrije tijd om Bourtange te bekijken.

Dag 4:

Aan het eind van de ochtend gaan we naar fruit- en pluktuin de Marwijks-hof. Hier gaat u aan tafel voor de lunch. ’s Middags krijgt u tekst en uitleg over het bedrijf en maken we een rondrit met een treintje door de tuinen.

Dag 5:

In de ochtend bezoeken we de markt in Emmen, dan naar de Nabershof voor een Drentse koffietafel, daarna kunt u het boerenmuseum bezoeken.

Dag 6:

Weer naar huis, onderweg stoppen we voor de warme lunch in Harmelen en heeft u nog wat vrije tijd voor we huiswaarts gaan.

De reis kost € 760,00 p.p., toeslag 1 persoonskamer € 95,00.

Inclusief volpension, fooien, alle genoemde excursies en entrees, welkomstdrankje, filmavond, Drentse quiz, Oud Hollandse spelletjes avond en Moonlight bowlen, maar consumpties zijn voor eigen rekening.

Exclusief reis- en/of annuleringsverzekering (zelf afsluiten).

Aanmelden kan tot 31 januari 2024 bij het secretariaat. Uw inschrijving is definitief als u € 50,00 betaald voor 31 januari 2024. De reis gaat door. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar.

Betalen voor 27 mei 2024 op rek.nr. NL 15 INGB 0007062223 t.n.v. Activiteiten-vereniging Ouderen Spijkenisse.

Zaterdag 17 augustus gaan we naar de Kagerplassen en Dahlia showtuin

We vertrekken met de bus om 9.25 uur vanuit Rozenburg Laan van Nieuw Blankenburg bij de oude
sporthal. Dan naar Spijkenisse, metrostation Heemraad-laan, vertrek om 9.45 uur. Graag 10 minuten
van tevoren aanwezig zijn.

We rijden naar Warmond voor een vaartochtje over de Kagerplassen, aan boord krijgt u een
eenvoudige lunch, 1 bruin broodje kaas, 1 wit broodje ham, een kroket of rookworst, 1x koffie, thee of
frisdrank. Na de tocht rijden we naar Voorhout voor een bezoek aan de dahlia showtuin. Hier krijgt u
nog een consumptie, koffie/thee of frisdrank. U kunt de tuin op eigen tempo bewonderen. Na dit
bezoek is het tijd om huiswaarts te gaan, de thuiskomst ligt tussen 16.00 uur en 16.30 uur.

Prijs : € 62,50
Aanmelden : telefonisch of per mail bij het secretariaat
Betalen : voor 1 augustus op rek.nr. NL 15 INGB 0007062223 t.n.v.
Activiteitenvereniging Ouderen Spijkenisse

Najaarsvakantie naar Hotel Clements August in Davensberg,

Duitsland van maandag 2 september t/m zaterdag 7 september
We vertrekken vanaf Spijkenisse metro centrum en bij voldoende aanmeldingen ook vanaf Rozenburg. De tijden worden 1 ,week voor vertrek bekend gemaakt.

De volgende excursies staan gepland; naar Schloss Nordkirchen, Watertuinen Naturagart, rondleiding en demo in de Pottenbakkerij, Burgersteinfort en openluchtmuseum Muhlenhof. Bij mooi weer is er ’s avonds 1x een barbecue, verder is er een kegelavond, bonte avond met DJ en een rondrit met het hoteltreintje. Op de terugreis krijgt u een warme lunch aangeboden.

De prijs bedraagt € 750,00, toeslag 1 pers. kamer € 120,00. Inbegrepen zijn alle entree’s en excursies, vol pension en gezellige avonden.

Uw aanmelding bij het secretariaat is definitief na aanbetaling van € 50,00 op rekening NL 15 INGB0007062223 t.n.v. Activiteitenvereniging Ouderen Spijkenisse, het restant voor 14 augustus 2024. U dient zelf voor een reis/annuleringsverzekering te zorgen.

U kunt zich opgeven via onderstaand formulier

Voor elke dagtocht of vakantie graag een apart formulier gebruiken. Dit is makkelijker voor onze administratie.