Ledendag 2024

De jaarlijkse ledendag op 1 juni was ook dit jaar weer een groot succes. Het was in de Ontmoeting met 120 leden een volle bak.

De leden werden verwelkomd met een koffie/thee en een heerlijk gebakje met ons logo gemaakt door Bakkerij Voskamp. Om de sfeer er goed in te krijgen speelde de band Robironi uit Maassluis bij aanvang gelijk met gezellige muziek uit de jaren 60. Iedereen vond het geweldig want de meesten zongen en deinden mee met de bekende nummers.

Om de band toch even rust te geven was er tussendoor een show van Jamie Dance Corner. Zij hebben een Allround Dansschool in Rozenburg en geven les aan jong en oud. Voor deze gelegenheid waren zij met 6 dansers en vanaf het podium werden onze leden uitgenodigd zittend de oefeningen mee te doen. De armen omhoog, opzij, naar beneden, boksbewegingen, het was een feest om te zien dat iedereen zoveel mogelijk meedeed.

Na nog een muziekronde van de band werd het buffet geopend. Uiteraard in de rij per tafel , anders wordt het een janboel en daarna smullen van het heerlijke eten.

Vanaf 19.00 uur gingen langzaam de mensen met een tevreden gezicht huiswaarts. Gezien de enthousiaste reacties vond het bestuur van OVR de middag dan ook weer een zeer geslaagde ledendag.

Dansen met de 6 dansers van

Jamie Dance Corner

Foto's van de geslaagde middag.

Klik op een foto voor een vergroting.